Održiva proizvodnja i pozitivan učinak na okoliš

22.03.2021.

Obnovljeni proizvodi nude najbolji omjer cijene i kvalitete, a pri tome su ekološki i ekonomski prihvatljiviji od novog proizvoda.
Kočioni sustav najvažniji je sustav na vozilu kada je sigurnost u prometu u pitanju. Kada vozač pritisne kočnicu vozilo se mora zaustaviti što je brže moguće, a u slučaju nužde računa se i svaki centimetar zaustavnog puta. Ovo je posebice važno kod teretnih vozila gdje govorimo o tonama težine koje treba zaustaviti u svega par sekundi. Brzo i efikasno zaustavljanje može se postići samo visokokvalitetnim komponentama i dobro održavanim sustavom kočenja.

S povećanim globalnim fokusom na održivost i recikliranje, reparacija dijelova postaje sve popularnija. Kvalitetna obnovljena komponenta nudi pouzdanost originalnog proizvoda, istodobno pružajući troškovne pogodnosti, uštedu resursa, manju potrošnju energije i manju emisiju CO2 i to za čak 70% u odnosu na proizvodnju novog proizvoda. Obnovom dijelova smanjuje se i količina otpada tako da je takva proizvodnja održiva, a učinak na okoliš pozitivan. Reparirani dijelovi već su prihvaćeni od strane krajnjih korisnika, a sve više njih ih preferira radi pristupačne cijene.

Auto Hrvatska je registrirala vlastitu robnu marku Teiler, pod čijim imenom proizvodi obnovljene kočione čeljusti za kamione, autobuse i prikolice te nudi disk pločice renomiranog njemačkog proizvođača. U proizvodom pogonu u Varaždinu primjenjuje se princip potpune reparacije kočione čeljusti. Prilikom obnove čeljust se u potpunosti rastavlja uz pomoć specijalnog alata koji omogućuje da se čeljust ne deformira ili da ne dođe do oštećenja dijelova. Nakon toga kućište se detaljno čisti i s njega se uklanja sva nečistoća, hrđa i masnoća, a zatim slijedi pjeskarenje, lakiranje i poliranje. Dijelovi čeljusti se nakon toga testiraju, a svi potrošni mehanički dijelovi zamjenjuju se novim originalnim dijelovima.

Reparirana čeljust prolazi više razina kontrole, što obuhvaća testiranje na tlak simulacijom kočenja u vožnji kočionim cilindrom te kontrolu senzora istrošenosti kočionih obloga. Nakon što prođe testiranje svaka čeljust dobiva evidencijski broj i ima garanciju godinu dana.

Prikaz faza procesa reparacije: demontaža, temeljito ispitivanje, čišćenje, pjeskarenje i lakiranje, testiranje i zamjena dijelova i na kraju završna kontrola obnovljene čeljusti.





vrh stranice