23.02.2022.
Martorell, 22.02.2022. – Marka CUPRA ne prestaje podizati svoja emocionalna iskustva na višu razinu, a povodom svoje 4. obljetnice, ova nekonvencionalna i izazivačka marka podijelila je svoju ambicioznu viziju za godinu pred nama: CUPRA2. Na posebnom online događanju, marka ne samo da je najavila dva nova modela koji će se pridružiti već proširenoj ponudi modela, nego će svoja emocionalna iskustva prenijeti u potpuno novu
dimenziju uvođenjem Metahypea, nove platforme za suradnju u metaverzumu.
CUPRA2: ambiciozna vizija za 2022.
„Naša 4. obljetnica ima poseban značaj. Planovi koje imamo za 2022. uključuju namjeru da udvostručimo prodaju, promet i svoju prodajnu mrežu. Zbog toga svoju ambiciju nazivamo CUPRA2,“ kaže Wayne Griffiths, izvršni direktor marke CUPRA. „Prije četiri godine mnogi su sumnjali u nas, no mi nikada nismo sumnjali u sebe. Ove ćemo godine još jednom dokazati da ništa ne može zaustaviti naš nezaustavljivi impuls.“
Marka CUPRA također namjerava udvostručiti svoje globalne mreže CUPRA Masters i CUPRA City Garages, donoseći ove jedinstvene ponude još većem broju članova CUPRA Tribe diljem svijeta.
Udvostručenje ponude modela vozila marke CUPRA
Griffiths je također otkrio da će marka CUPRA uvesti dva nova modela, udvostručujući tako svoj postojeći portfelj. Ovo dolazi nakon prošlogodišnje najave da model CUPRA Tavascan, drugo 100 % elektrificirano vozilo marke nakon modela CUPRA Born, dolazi na tržište 2024. godine, a nakon toga, 2025. godine, električno vozilo inspirirano konceptnim vozilom UrbanRebel.
Metahype: podizanje emocionalnih iskustava marke CUPRA na višu razinu
Jedinstvene emocije utkane su u srž marke CUPRA, a kasnije ove godine ta će emocionalna iskustva postojati u potpuno novom prostoru kako marka stupa u metaverzum.
„Metahype je naše tumačenje ovog novog svemira. To je prostor za suradnju u kojem marke, start-up poduzeća i kreatori sadržaja mogu ugostiti velik raspon događaja i iskustava za pojedince kako bi stvarali i dijelili kulturu,” dodao je Griffiths. „Ulaskom marke CUPRA u metaverzum, još jednom dokazujemo da smo marka koja izlazi izvan okvira automobilske industrije.“
Bit Metahypea, koji je razvijen u partnerstvu s nagrađivanom, kreativnom i imerzivnom tvrtkom VISYON, koja je dio Mediapro Grupe, jest suradnja. Počevši od marki iz svijeta
glazbe i zabave, kao što su festival Primavera Sound i UBEAT, marka CUPRA udružit će se s partnerima iz više područja kako bi nadahnula novu generaciju. U razgovoru s globalno priznatom futuristicom i glavnom direktoricom Metaverzuma, Cathy Hackl, Griffiths je otkrio da će marke i pojedinci unutar Metahypea moći prikazivati umjetničke materijale kao što su NFT-ovi, digitalne i fizičke proizvode te prikazivati sadržaje putem streaminga.
Marka CUPRA imat će vlastito središte na platformi, mjesto na kojemu može stvoriti nova i spektakularna iskustva za CUPRA Tribe, u različitim točkama tijekom putovanja korisnika.
„Uz virtualne svjetove marke imaju priliku stvoriti potpuno nova, impresivna iskustva za svoje postojeće i buduće kupce. Ovo je izvrsna prilika za marku CUPRA da putem Metahypea sa svojim zajednicama surađuje na inovativne i istinski autentične načine“, kaže Hackl.
CUPRA2 Experience: utrkivanje kao nikad u povijesti
Nezadovoljna samo prenošenjem svojih emocionalnih iskustava u metaverzum, marka CUPRA također je dala uvid u potpuno novi način utrkivanja, kombinirajući stvarni i virtualni svijet: CUPRA2 Experience.
„Uz naše potpuno električno konceptno vozilo UrbanRebel na svijet donosimo CUPRA2 Experience, jedinstveno trkaće iskustvo u kojem je ono što vozite stvarno, ali ono što vidite virtualno,” objasnio je Antonino Labate, direktor marke CUPRA nadležan za strategiju, poslovni razvoj i operacije. „Uz CUPRA2 Experience spremni smo uzdrmati tradicionalne oblike motosporta.“
Prije uvođenja CUPRA2 Experience, marka CUPRA stavit će na aukciju svoj prvi NFT UrbanRebel. Uspješni ponuditelj dobit će priliku biti jednim od prvih pilota za CUPRA2 Experience.
Uvođenjem Metahypea, CUPRA2 Experiencea i uz dva nova modela na vidiku, marka CUPRA slavi svoju 4. obljetnicu još jednom pokazujući da je progresivna marka koja se nikada ne zaustavlj