U dvoje je lakše

13.11.2023.

Mladi par Ariana Mioš i Ivo Marić u tandemu voze limitiranu verziju tegljača  Ford F-MAX Black Line za tvrtku Comfort Cargo pa smo iskoristili priliku čuti njihova iskustva o kamionu i suživotu u kabini

Comfort Cargo je prijevoznička tvrtka iz Zagreba osnovana 2017. godine koja se bavi međunarodnim transportom. Tvrtka u voznom parku ima više od 30 tegljača, a većinom su orijentirani na tržišta Italije, Austrije i Njemačke. Ariana i Ivo ne skrivaju zadovoljstvo poslodavcem, te ističu kako je komunikacija u tvrtki odlična, poslodavac fleksibilan i uvijek dostupan, a osim brige za svoje vozače stalno ulaže u povećanje kvalitete voznog parka. Nedavno je tvrtka obogatila vozni park s tri tegljača FORD F-MAX Black Line limitirane serije od 250 vozila koja svoju atraktivnost duguje detaljima koji podsjećaju na uvijek atraktivni FORD MUSTANG. 

Kako je počela ova zajednička avantura?

I jedan i drugi volimo voziti, zanimaju nas kamioni pa smo tako pričali i o toj karijeri. Ivo je prvi „probio led“ i kad se njemu svidjelo odlučila sam mu se pridružiti. Iako, za sada, nije česta situacija da se mladi par odluči za život u vozačkoj kabini ipak smo i unutar firme imali priliku iz prve ruke čuti savjete starijih kolega. Jedan od najčešćih je naravno bio „sada ćete vidjeti kakva vam je veza – ili ćete se ženiti ili ćete se razići“. Život u kamionskoj kabini svakako ima svojih izazova, ali mi ih uspješno savladavamo. Posao ne dijelimo na „muški“ i „ženski“, oboje radimo sve i u potpunosti smo ravnopravni – osim u jednom dijelu, šef kuhinje je ipak Ivo.

Vozite kamion koji je još uvijek širim masama relativno nepoznat iako ih po Italiji gdje je i vama baza ima u velikom broju. Kako ostali vozači reagiraju na njega?  

Pa, da. Dosta ljudi ostane u čudu kad vide Ford kamion. Na parkingu ga žele razgledati i ostanu pozitivno iznenađeni na unutrašnji izgled, na prostranost kabine. I sam sam na početku bio malo skeptičan jer sam vozeći druge marke imao mnoge predrasude, ali sam ga u rekordnom roku zavolio. Prvo kabina, ogromna je. Mi to sad i iz našeg iskustva možemo potvrditi da je dovoljno velika za dvije osobe. Svakako bi istaknuli i tri gornja pretinca s avionskim tipom zatvaranja, a gornji krevet je malo niže smješten nego kod vozila konkurentnih marki što osigurava dodatan prostor. Možda najvidljivija prednost Fordovog tegljača je njegova snaga koja do izražaja dolazi na svakoj uzbrdici.

Biste li preporučili drugim parovima da krenu u takav vozački suživot?

Zašto ne? Čovjek treba imati živaca i treba si posložiti prioritete. I onda se može. U svakom slučaju za žene vozačice lakše je kad su s partnerom jer ponekad na parkiralištima nije ugodno biti sama žena. Ipak je to još uvijek muški svijet, a i sama parkirališta često nisu prilagođena za žene, nema odvojenih toaletnih čvorova i sl. S druge strane, vozači su u većini vrlo kolegijalni. Poseban je to svijet. Ima situacija kada na -15°C, u mećavi, stavljaš lance na kotače pa se zaustavi drugi vozač i ponudi pomoć ili kad se na parkiralištima organiziraju spontana druženja. Posao je zahtjevan, ali s druge strane pruža osjećaj slobode i omogućava upoznavanje različitih kultura, zanimljivih ljudi i mjesta. A naravno da je sve lakše ako vas u toj priči prati životni partner i vozite vrhunski kamion.
vrh stranice