Suvremena tehnologija za kontrolu geometrije kotača

27.06.2022.

Moderna tehnologija za podešavanje geometrije kotača dostupna je na tri lokacije Auto Hrvatska Prodajno servisnih centara za gospodarska vozila.
Suvremeni sustavi za podešavanje geometrije kotača omogućuju brzu i preciznu uslugu umjeravanja geometrije kotača. Jedan takav je i Josam Cam-Aligner, uređaj za kontrolu geometrije kotača komercijalnih vozila s mogućnošću podešavanja senzora za praćenje linije na cesti i nagiba kotača. Proizvod je to poznatog švedskog proizvođača uređaja za geometriju kotača, opreme za ravnanje šasija i indukcijsko grijanje vozila – tvrtke Josam. Kvaliteta i pouzdanost ovakvog uređaja potvrđena je i od renomiranih proizvođača komercijalnih vozila kao što su MAN, Mercedes-Benz, Volvo, Scania i DAF, obzirom da se takvi uređaji koriste za kontrolu geometrije kotača na kraju njihovih proizvodnih linija.
 
Josam Cam-Aligner omogućuje umjeravanje geometrije na komercijalnim vozilima, kamionima i autobusima, (polu)prikolicama i zglobnim autobusima. Sve referentne vrijednosti se mjere pomoću Josam patentirane tehnologije kamera, sa središnjom linijom vozila kao referencom. Nije potrebno podizanje kotača zbog kompenzacije, a alternativno sustav može raditi i putem standardnog postupka dok se za prijenos podataka između mjernih jedinica i računala koristi bežična tehnologija. Računalni softver vodi korisnika kroz mjerni proces i ispisuje mjerna izvješća o vrijednostima prije i poslije poravnanja. Program mjeri trag kotača, bočni nagib kotača, uzdužni i bočni nagib osovinice rukavca kotača, razliku kutova zakreta kotača, maksimalni zakret kotača, paralelnost osovina u odnosu na središnju liniju vozila i ukošenost osovine u odnosu na središnju liniju vozila.

Ovaj precizan i suvremen uređaj dostupan je na tri lokacije Auto Hrvatska prodajno servisnih centara za gospodarska vozila i to u Zagrebu, Splitu i Karlovcu. Korisnicima je tako omogućena kontrola geometrije kotača kao u tvornici, uz obavljanje svih usluga za jednom mjestu čime se skraćuje vrijeme trajanja servisa kako bi se vozilo u konačnici što prije vratilo u radni pogon. 

Za korisnika, ali i vozilo podešavanje geometrije kotača ima višestruke koristi. Vožnja u takvom vozilu je svakako udobnija, manje se troše gume, a ujedno se i smanjuje potrošnja goriva. Najvažnije od svega je da se povećava razina sigurnosti u prometu jer podešena šasija skraćuje put kočenja što je kod komercijalnih vozila zbog njihove težine od iznimne važnosti.


vrh stranice