Briga o korisnicima je naš svakodnevni posao i najvažnija zadaća!

09.03.2023.

Kontaktni centar gospodarskog programa Auto Hrvatske nastavlja svoj razvoj u svrhu pružanja još kvalitetnije usluge svojim korisnicima. 
Kontaktni centar gospodarskog programa Auto Hrvatske pokrenut je početkom 2022. godine radi brže i kvalitetnije komunikacije s korisnicima, standardizacije ponude i usluga te s ciljem smanjenja broja propuštenih poziva i bolje sistematizacije. 

Cilj je pružiti korisnicima kvalitetnu uslugu i postići veće zadovoljstvo klijenata što znači da informacija mora biti brza, stručna i kvalitetna. Upravo su zato djelatnici kontaktnog centra oni najiskusniji u svom području, s visokom razinom znanja i kompetencija koji na sve primljene upite mogu ponuditi stručan, kvalitetan i cjelovit odgovor što je ključan preduvjet za osiguravanje izvrsnog korisničkog iskustva. Tijekom godine praćene su potrebe korisnika te se sukladno njima prilagođavala i dopunjavala ponuda usluga u sklopu kontaktnog centra, kako bi u konačnici ostvarili puni potencijal suradnje s našim partnerima. 
 
Do kraja 2022. godine kontaktni centar ponudio je i dodatne usluge i to aktivnu brigu o održavanju MAN flota vozila uz pomoć MAN ServiceCare usluge, praćenje povratnih informacija korisnika nakon odrađenih servisnih usluga pomoću koje se sustavno prati evaluacija zadovoljstva, pozive strankama na besplatan pregled vozila neposredno prije isteka jamstva te obavještavanje stranaka o otvorenim servisnim informacijama. Uz proaktivno digitalno upravljanje održavanjem i popravcima, kroz besplatnu uslugu MAN ServiceCare korisnici imaju uvid u stanje vozila, status održavanja voznog parka. Po dospjelom održavanju, djelatnici kontaktnog centra će stupiti u kontakt s upraviteljem voznog parka radi dogovora i planiranja posjete radionici. 

Kontaktni centar funkcionira uz pomoć novog modernijeg sustava koji omogućuje praćenje i vođenje kompletnog prodajnog procesa što će svakako pridonijeti boljoj sistematizaciji upita i omogućiti još aktivniju brigu o održavanju vozila naših korisnika. Prateći potrebe partnera želimo izgraditi dugoročne odnose, pružajući dodanu vrijednost i osiguravajući personalizirani pristup našim proizvodima i uslugama svakome od njih.


vrh stranice