Ukoliko vam je potreban servis vozila ili odlazak na sezonsku zamjenu guma a dolazite iz grada ili mjesta koji se nalazi izvan mjesta gdje se nalazi odabrani servisni centar, potrebno je zatražiti e-propusnicu.

Potrebno je dogovoriti termin u servisu te zatražiti propusnicu putem sustava e-Građani te navesti da je u svrhu potrebe servisa vozila.

Trenutno u aplikaciji ne postoji izbornik „Odlazak na servis“ ili nešto slično. Preporuka je da kupac odabere izbornik  „Putovanje iz vitalnih obiteljskih razloga, ………..“, a u napomeni upiše stvarni razlog dolaska u servis. (npr. naziv servisnog partnra i datum i vrijeme dogovorenog prijema u servis).
Predlažemo da se dodatno napomene da se servis odrađuje rade prometne sugurnosti i zadržavanje jamstva na vozilu. Cilj je u tekstu navesti „prometna sigurnost“, a vi odlučite što je najbolje za Vaše područje.

Uputu kako možete zatražiti e-propusnicu možete pronaći i na you tube kanalu.

Zbog sigurnosti Vas, a i naših djelatnika, uveli smo sljedeće preventivne mjere:

ULAZAK U PRODAJNO-SERVISNI CENTAR:

  • prilikom ulaska u centre molimo da se koriste zaštitne rukavice, a zadržavanje u servisnom centru svedete na minimum, uz preporuku održavanja razmaka od 2m

DOGOVARANJE TERMINA I OBAVLJANJE SERVISA:

  • termin u servisu dogovara se isključivo telefonskim putem
  • prilikom ugovaranja termina servisa osigurat ćemo parkirno mjesto u krugu servisnog centra za vozilo koje prijavljujete
  • molimo da se vozilo s ključem na vozačevom sjedalu ostavi na prethodno dogovorenom parkirnom mjestu u krugu servisnog centra (nema potrebe za dodatnim prijemom vozila)

PREUZIMANJE VOZILA IZ SERVISA:

  • točan termin isporuke vozila dogovara se isključivo telefonskim putem
  • radni nalog kojeg je potrebno potpisati bit će spreman na unaprijed dogovorenom mjestu
  • ako je potrebno platiti uslugu karticom molimo da se prilikom ulaska u servisni centar koriste zaštitne rukavice


DEZIFINCIRANJE VOZILA

Hvala Vam na povjerenju!

Vaša,

Auto Hrvatska

 
w Povratak na vrh