1952.

Skupina od osam zaljubljenika u automobile i tehnološki napredak je, s dopuštenjem Narodnog odbora grada Zagreba, 1952. osnovala “Auto-moto servis za trgovinu na malo rabljenim i novim auto-moto dijelovima i naftnim derivatima”. Prvo sjedište bilo je u dvorištu Tesline 14, u srcu Zagreba koji se ubrzano razvijao u kulturno i industrijsko središte. Poratno gospodarstvo bilo je u začetku, a rijetkim i lošim cestama roba se najčešće prevozila FAP-ovim kamionima. Automobili su bili rijetkost, a motocikli tek nešto brojniji. 'Auto-moto servis' je na početku prodavao rabljene gume i reparirane dijelove, a nakon prve akumulacije trgovačkog iskustva i obrtnih sredstava šire posao na lokaciju u Draškovićevoj ulici.

1953.

Nakon samo godinu dana poslovanja dobili su povjerenje za izgradnju i opremanje servisnih stanica na tek dovršenom autoputu Zagreb-Beograd. Te 1953. “Auto-moto servis u Zagrebu”, kako je glasilo puno službeno ime poduzeća, otvara poslovnice u Karlovcu, Novskoj i Slavonskom Brodu.

1954.

Do kraja 1954. godine osigurana je egzistencija za trideset i tri obitelji zaposlenih radnika. Tvrtka je dalje rasla i teritorijalno se širila na cijelu republiku Hrvatsku pa je 1955. godine dobila ime koje i danas nosi: “Auto Hrvatska”. Uz maloprodaju razvija se i prodaja na veliko. Gospodarstvenici su trebali vozila za posao, a osobni auto od rijetkog luksuza sve više postaje potreba. Uz velike napore i vještinu, specijaliziranim prodavaonicama pokrivena su hrvatska središta: Zagreb, Karlovac, Varaždin, Rijeka, Pula, Split, Šibenik, Zadar, Knin, Slavonski Brod. Kako bi se poslovnim partnerima brzo i kvalitetno moglo dostaviti sve što im je potrebno predstavništva su otvorena i u Beogradu, Sarajevu, Banja Luci i Ljubljani. Prodaja osobnih automobila, kamiona i autobusa povezana je s nabavom dijelova, guma, pribora, radioničkih strojeva i alata.

1961.

Zbog povećanog obima poslovanja javila se potreba za ulaganjima u skladišni prostor. Na zagrebačkom Borongaju otvoreno je novo skladište guma, a potom, 1961. i centralno skladište rezervnih dijelova u Radničkoj cesti. U prvih deset godina poslovanja Auto Hrvatska je izrasla u značajnu tvrtku. Raspolaže s 25.000 m2 poslovnog prostora i zapošljava 178 ljudi. Koliko je razvoj Auto Hrvatske bio bitan za razvoj hrvatskog gospodarstva, vidi se i iz toga da je već tada brinula o potrebama voznih parkova u više od pet i pol tisuća poduzeća iz tadašnjeg “društvenog sektora”. Kako bi opravdala njihova očekivanja poslovala je s čak 682 dobavljača s područja ex-Jugoslavije.  

1963.

1963. Auto Moto Servis u Zadru počinje suradnju s Volkswagenom kao ovlašteni partner za održavanje vozila. Iste godine osnovan je pogon rabljenih vozila u Solovljevoj 2. Kasnije se taj segment preselio u Heinzelovu 70, na površinu od oko 10.000 četvornih metara. Katastrofalna poplava u Zagrebu 1964. godine ozbiljno je zaprijetila čitavom gradu pa tako i novom centralnom skladištu. Velikim naporima svih zaposlenih spašena je gotovo sva imovina (vozila akumulatori, amortizeri, alati i drugo). Privredna reforma 1965. godine i zamah koji je zahvatio čitavu zemlju tražio je novu i brzu prilagodbu, okrupnjavanje i širenje poslovanja.

1969.

U razdoblju snažnih gospodarskih integracija, Auto Hrvatska je bila poželjan partner za udruživanje. Nakon spajanja s Dalmacija-autom iz Splita (1969. godine), slijedili su Auto-servis iz Čakovca (1972.), Auto-tehnika iz Rijeke (1973.), Autoslavonija iz Osijeka te Auto-servis iz Zadra. Gospodarstvo je imalo linearni trend rasta, a sa svojim partnerima rasla je i Auto Hrvatska. 20 godina nakon osnutka, Auto Hrvatska upravlja s 81.500 četvornih metara poslovnog prostora i zapošljava 780 radnika. Prosjek starosti zaposlenika manji je od 33 godine.

1973.

U prva dva desetljeća postojanja Auto Hrvatska je isporučila svojim partnerima 130.000 vozila iz gospodarskog i osobnog programa. I na domaćem i na stranom tržištu poslovanjem je stvorila je ugled pouzdanog poslovnog partnera. Njegovanje moderne poslovne kulture postalo je standard. U publikaciji “200 najvećih u Jugoslaviji” objavljenoj 1973. Godine, Auto Hrvatska je na 39. mjestu od 50 najvećih u trgovinskoj djelatnosti. Već sljedeće godine penje se na 24. mjesto. U to vrijeme  traženi su načini da se “preskoče” granice i domaćim korisnicima omogući pristup kvalitetnijim svjetskim markama proizvoda. Nakon što je ishođena dozvola za uvoz iz inozemstva počela je suradnja s Wartburgom.

1976.

Auto Hrvatska postaje izvoznik na strana tržišta. Na sajmovima u inozemstvu izlaže i inozemstvu prodaje robu domaćih proizvođača (vozila Crvene zastave, domaće gume, akumulatore, alate i pribor). Do kraja 1976. godine našim cestama je, uz Zastavina, prometovalo i oko 50.000 Wartburg vozila. 

1977.

Uoči 25. obljetnice, u lipnju 1977. godine, Auto Hrvatska prvi put dobiva Privrednu nagradu Grada Zagreba. S ukupno 1530 zaposlenika prepoznata je kao vodeća prodajno-servisna organizacija u auto struci. 

1987.

Auto Hrvatska je među najvećim sponzorima 14. ljetne Univerzijade održane u Zagrebu. Službena je rent-a-car agencija, a osigurano je i 120 automobila za potrebe sportskih timova. 

1988.

S ugledom pouzdanog partnera izlaže se na velikim sajamskim priredbama u inozemstvu. Na auto salonu u Frankfurtu ponuđeni su proizvodi tvornica s tadašnjeg domaćeg tržišta. Svjećice tvornice 'Enker' iz Tešnja, filteri, pumpe, dijelovi kočnica i disk pločice 'Strojoteksa' iz Varaždina, brtve 'Tesnila' iz Trebnja, 'Ruen' kvačila iz Kočana, autolektrika 'Rudi Čajevec' iz Banja Luke, akumulatori 'Munja' iz Zagreba, termostati 'Tehnometal' iz Zagreba i drugo  

1991.

Početkom Domovinskog rata raspada se tržište bivše države. Veze s poslovnim partnerima u drugim republikama bivše Jugoslavije sve su slabije ili potpuno nestaju, a dio prodajno-servisnih kapaciteta, robe i imovine u ratnim operacijama je izgubljen ili razoren. Pad standarda smanjuje promet na niske brojke, a veliki gospodarski subjekti nestaju s gospodarske scene.

1992.

Auto Hrvatska se strateški odlučila za vlasničku i poslovnu reorganizaciju nakon koje je postala dioničko društvo. Osnivačka skupština održana je 19. prosinca 1992. u hotelu Intercontinental. U teškim tržišnim uvjetima dioničko društvo kreće u potragu za novim dobavljačima i poslovnim partnerima u Europi.  

1993.

Godinu dana nakon vlasničke pretvorbe, Auto Hrvatska d.d. je stekla povjerenje njemačke tvrtke MAN Nutzfahrzeuge AG iz Münchena, proizvođača gospodarskih vozila.

1996.

Nakon probne suradnje i temeljitog ispitivanja, 1996. je zaključen je ugovor kojim Auto Hrvatska postaje glavni uvoznik MAN kamiona, autobusa i originalnih rezervnih dijelova te organizator razvoja servisne mreže u Republici Hrvatskoj. Sjecanje i zadržavanje povjerenja kroz kvalitetu usluge i prepoznavanja potreba poslovnih partnera postavljeni su kao najvažniji ciljevi. Korisnici su brzo uočili prednosti poslovanja s iskusnim i pouzdanim parterom, pa poslovni rezultati nisu izostali.

1997.

1997. godine Auto Hrvatska je uselila u novi poslovni kompleks u Radničkoj cesti u Zagrebu, koji je postao zajedničko sjedište svih programa kompanije. U planu je ambiciozni investicijski ciklus s ciljem izgradnje mreže suvremenih lako dostupnih prodajno-servisnih Kamion & Bus centara za teška gospodarska vozila. Paralelno teče razvoj prodajno-servisnih kapaciteta za osobni program vozila (Ford, Renault, Volkswagen i Audi). Uz postojeće ovlaštene centre otvaraju se servisni kapaciteti za brzi servis vozila izvan jamstvenog roka. Povezivanjem tradicije, iskustva i nove, mladenačke energije Auto Hrvatska je uvijek znala uočiti kad i kako treba organizaciju poslovanja prilagoditi potrebama i očekivanjima tržišta.

1999.

Od. 1. siječnja 1999. Auto Hrvatska posluje kao grupacija specijaliziranih trgovačkih društava u vlasništvu krovnog dioničkog društva.

2002.

S obzirom da je godinu za godinom uspješno poslovala, stvarala nova radna mjesta, ulagala u znanje, stručnost i specijalizaciju svojih zaposlenika, Skupština Grada Zagreba 2002. godine dodjeljuje Auto Hrvatskoj Nagradu grada Zagreba za gospodarstvo.  Godine koje slijede obilježio je snažan investicijski ciklus svih članica Poslovne grupe. 2002. Kamion i Bus PSC Karlovac, 2004. Kamion i Bus PSC Rijeka, 2006. PSC Split, 2006. preuzimanje 17 Dryden radionica, 2007. Poslovni kompleks u Zadru (VW, MAN, Audi), 2008. multibrand Ford – Fiat salon u Karlovcu, PSC Slavonski Brod i PSC Osijek. 2009. otvara se PSC Varaždin i MAN Centar Zagreb (najveći kapacitet za prodaju i održavanje gospodarskih vozila u Hrvatskoj). S radom su počeli AH Servisi u Zagrebu i Zadru.

2011.

Svoje prve stranke uslužili su djelatnici PSC Pazin i Toyota salona Auto Hrvatska Automobila u Puli. Osnivanjem tvrtke MAN Importer Makedonija i stavljanjem u funkciju MAN Truck Centra u Skopju napravljen je strateški iskorak na regionalna tržišta.

2012.

Jubilarna 2012. g. obilježena je desetljećem snažnog investicijskog ciklusa svih članica Poslovne grupe, proširenjem poslovanja na regionalno tržište i dovršenjem novog Poslovnog centra Heinzelova u Zagrebu, koji se prostire na 32 000 četvorna metra.

2013.

Jubilarnih 50 godina suradnje s koncernom Volkswagen i 20 godina suradnje s koncernom MAN. Ovlašteno održavanje i prodaja osobnih automobila i rezervnih dijelova prošireno je i na marke Fiat Professional, JEEP, Alfa Romeo i Lancia. Poslovanje je aktivirano na tržištu u Bosni i Hercegovine. Nova članica poslovne grupe je trgovačko društvo Kam i Bus koje svoj prvi prodajno-servisni centar za prodaju i održavanje gospodarskih vozila otvara u Doboju.  

2014.

MAN je 9 godina za redom najprodavanija marka kamiona u Hrvatskoj. Suradnja s koncernom Volkswagen proširena je na ovlaštenu prodaju i održavanje osobnih automobila Škoda.   U Rijeci je izgrađen prodajno-servisni centar za osobna i laka gospodarka vozila. U Banjoj Luci je otvoren drugi prodajno-servisni centar u Bosni i Hercegovini.

2015.

Članice poslovne grupe su na listi 1000 najvećih kompanija u Hrvatskoj. Lansirana je redizajnirana Internet stranica www.autohrvatska.hr .  Auto Hrvatska nastavlja svoj razvoj kao društveno odgovorna kompanija čijih skoro 700 zaposlenika želi ostati sinonim za mobilnost, kompetenciju i konkurentnost na tržištu proizvoda i usluga iz auto struke. Novi izazovi i mogućnosti su na vidiku. Treba obraniti postignuto i nastaviti voziti u istom ritmu. 

w Povratak na vrh