Povratak na izdvojene pogodnosti

 

Reparirane kočione čeljusti pod novom robnom markom Auto Hrvatske - TEILER.

  

24 h express - dostava i reparacija kočione čeljusti, ugradnja u vozilo na svim lokacijama 

Velik izbor repariranih čeljusti za sve marke teretnih i priključnih vozila trenutno na stanju

Široka ponuda rezervnih dijelova i setova za popravak čeljusti

Kupovina reparirane čeljusti pomaže smanjenju emisije ugljičnog dioksida i okolišu 

 

  • Reparacija kočionih čeljusti proizvođača Knorr-Bremse, Wabco, Meritor (Lucas) i Haldex
  • Velik izbor repariranih čeljusti za sve marke teretnih i priključnih vozila
  • Jamstvo na popravak 12 mjeseci
  • Brza i sigurna montaža na 8 lokacija u Hrvatskoj te najbolji omjer cijene i kvalitete
  • Mogućnost otkupa stare čeljusti

 

Izmjena svih dijelova 
Pri reparaciji svi kritični dijelovi čeljusti se zamjenjuju novim visokokvalitetnim dijelovima bez obzira na njihovo stanje - na taj način jamčimo kvalitetu i standard vrhunskih proizvoda

Procedure prema ISO standardu
Uz opremljenost najmodernijom servisnom opremom, specijalnim alatima te redovnim stručnim školovanjima djelatnika, servisne radionice od 2010. godine ispunjavaju normu kvalitete HRN EN ISO 9001:2009 na svim lokacijama.

Oznaka serijskog broja
Kočiona čeljust je kritična komponenta, stoga je svaka čeljust ispitana prema smjernicama proizvođača i označena serijskim brojem kako bi se osigurala sljedivost obnove.

Uputa za kaucije
Kaucija za svaku repariranu čeljust obračunava se na računu u iznosu 770,00 kn + PDV/kom. Kod povrata rabljene čeljusti, kupcu se izrađuje storno računa.

  

Postupak reparacije čeljusti:

1. Zaprimanje čeljusti i defektaža
Prilikom zaprimanja kočione čeljusti na popravak, najprije se utvrđuje kvar nakon čega se čeljust rastavlja te se pripremaju novi dijelovi koji će se ugraditi.

2. Čišćenje u rotacionoj perilici
Nakon rastavljanja, kućište čeljusti se u rotacionom uređaju za pranje dijelova temeljito čisti od masnoće i hrđe. Postupak traje 15 do 20 minuta.

3. Pjeskarenje
Nakon detaljnog čišćenja i odmašćivanja, čeljust se pjeskari kako bi se s kućišta skinula sva hrđa i stari lak koji se nalazio na čeljusti. Vrijeme pjeskarenja u prosjeku je 60 do 90 minuta po čeljusti.

4. Lakiranje
Nakon pjeskarenja, čeljust se lakira i suši. Postupak lakiranja i sušenja traje oko 30 minuta.

5. Iz mjena dijelova i sklapanje
Slijedi sastavljanje čeljusti sa svim potrebnim novim dijelovima ili zamjenom dijelova koji su neispravni.

6. Provjera
Nakon što se čeljust sastavi, provjerava se ispravnost čeljusti i senzora istrošenosti kočionih obloga. Ukoliko je sve ispravno, čeljust dobiva svoj identifikacijski broj na koji se veže jamstvo u trajanju 12 mjeseci.

Čitav postupak traje 3 do 4 sata. Prednost reparacije u Auto Hrvatska PSC jest da se kočiona čeljust kompletno rastavlja, a svi se dijelovi čiste u rotacionoj perilici kako bi se uklonila sva nečistoća i masnoća s dijelova i kućišta. Tek nakon tog postupka, kućište se pjeskari. Postupkom pjeskarenja i lakiranja čeljust je i vizualno i kvalitativno u potpunosti obnovljena.

 

 

Povratak na izdvojene pogodnosti

 

 

 

 
w Povratak na vrh