U B segmentu koji sve više stremi k standardizaciji, nauštrb aspekata kao što su zadovoljstvo ili mladenački duh, Peugeot se ističe i zavađa s atraktivnim novim Peugeot 208.
Zato što se upotreba vozila mijenja, zato što energetski prijelaz predstavlja istinsku priliku, novi Peugeot 208 nudi tri različite mogućnosti izvora energije – struju (u prvom kvartalu 2020), benzin ili dizel. Linija karoserije više ne diktira upotrebu vozila!
Ova nova generacija novog Peugeot 208, koja se savršeno uklapa u strategiju marke prelaska u više tržišne segmente, prepoznatljiva je po svojem inovativnom dizajnu koji sa sobom donosi mladenački duh i energiju.
Osim prepoznatljiva, originalna stila, novi Peugeot 208 također utire nove putove s novom generacijom sustava Peugeot i-Cockpit© s 3D instrument pločom i cijelim nizom sustava za pomoć u vožnji, značajki koje su inače rezervirane za više tržišne segmente.

#FUTURISTIC & YOUNG

Svijet se mijenja, a budućnost je neizvjesna. Novi izazovi zahtijevaju prilagođena rješenja u unutrašnjosti automobila i na vanjskom izgledu. Sa 208 godina dugačkom poviješću, marka Peugeot mirno je ušla u eru energetske tranzicije s konkretnim rješenjima koja nude uzbudljivu i sigurnu viziju budućnosti: #UNBORINGTHEFUTURE.

Dio te vizije budućnosti, novi Peugeot 208 ističe svoju mladolikost energijom, spontanošću i vrijednostima marke Peugeot: učinkovitost, stav i emocije. Njegov atletski izgled ističe se sportskim, živahnim i šarmantnim linijama koje nude obećavajući potencijal. Njegov pažljivo osmišljen i kvalitetan dizajn pružaju mu vrhunski izgled koji se savršeno uklapa u uspon u višu klasu marke Peugeot.

Novi Peugeot 208 pravi je predstavnik segmenta B čime pridonosi onomu na čemu se temelji današnji uspjeh game Peugeot: potvrda statusa na temelju dizajna i razlikovanje od konkurencije na temelju inovacija i tehnologije.

SNAGA IZBORA

CMP/e-CMP – modularna platforma za veću učinkovitost

Novi Peugeot: 208 temelji se na najnovijoj generaciji platforme Grupe PSA: CMP (Common Modular Platform). Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje platformu EMP2 (Efficient Modular Platform).

Kao što joj već ime daje naslutiti, platforma CMP može se prilagoditi u pogledu dimenzija i motorizacija. Obuhvaća sve vrste pogona te će kupcima omogućiti odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li termički (benzinski ili dizelski) ili električni motor.

Ekonomičnost je bila ključna riječ tijekom cjelokupne faze razvoja. Ova platforma pomaže ograničiti emisije CO2 novog Peugeot 208 zahvaljujući:

  • smanjenju težine (30 kg manje u usporedbi s platformom F1),
  • poboljšanoj aerodinamici (ravna podnica vozila, elektronički upravljani otvori za zrak),
  • smanjenom otporu pri kotrljanju (gume klase A, smanjeno trenje),
  • optimizaciji pogonskog sklopa (optimizirana izlazna snaga, smanjeno mehaničko trenje, proširenje game mjenjača i optimizacija sustava Stop & Start).  

Platforma CMP također osigurava veću razinu udobnosti i sigurnosti:

  • veći akustički i toplinski komfor u vozilu, manje razine vibracija,
  • sustavi pomoći u vožnji koji su inače rezervirani za više tržišne segmente i u potpunosti novi u B segmentu.

Novi Peugeot 208: kompatibilan s €6.d standardima 

Novi Peugeot 208 može se opremiti cijelim nizom revolucionarnih benzinskih i dizelskih motora usklađenih sa standardom EURO 6.d. Jedinstvena je ponuda u segmentu B ta što su PureTech 100 i 130 dostupni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8.  

Benzin, 1,2l 3-cilindarski motori:

  • PureTech 75 S&S BVM5
  • PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8
  • PureTech 130 S&S EAT8.

 Dizel, 1,5l 4-cilindarski motor:

  • BlueHDi 100 S&S BVM6.

NEODOLJIV

Novi Peugeot 208: elegantan, atraktivan dizajn 

Eksterijer novog Peugeot 208 toliko je prepoznatljiv i stilski da mu nisu potrebni kromirani elementi, čime se otkriva snaga ekspresivna dizajna i ugodnih proporcija. Ovaj se model zaista nalazi u samom središtu prelaska u više tržišne segmente marke Peugeot: Duži, širi i niži od trenutačnog modela Peugeot 208, ova nova generacija otkriva prepoznatljivu liniju karoserije i posreduje sportski karakter zahvaljujući svojim jasnim, markantnim linijama.Jasan dašak senzualnosti također se posreduje široko izvedenim krilnim elementima i ukupnim linijama karoserije – čime se postiže diskretna ravnoteža između decentnog i robusnog.

Novi Peugeot 208 : tehnološki napredan, revolucionaran na dodir

Nadahnut konceptualnim vozilom Peugeot FRACTAL, novi Peugeot 208 profitira od nove, revolucionarne generacije sustava Peugeot i-Cockpit®, neizostavna dijela DNK-a marke Peugeot koji je svoje sljedbenike pronašao među više od 5 milijuna vozača.Peugeot i-Cockpit® u novom Peugeot 208 sadrži jednaku, besprijekornu 3-stupanjsku ergonomičnu strukturu koja se može pronaći kod drugih modela u ponudi.
Iz profila, novi Peugeot 208 ima odmaknuto vjetrobransko staklo koje omogućuje da se ugradi dulji poklopac motora izraženih linija. Kao znak njegove dinamičnosti, bočna stakla izrazito su ukošena i savršeno poravnana sa stražnjim blatobranom. Na izvedbi GT Line blatobrani su u crno lakiranoj oblozi: silueta je elegantna, a promjer kotača vizualno je proširen. Prepoznatljiva na prvi pogled, prednja strana domišljata je kombinacija vizualnog potpisa sličnog donjem dijelu novog Peugeot 508 i svjetlosnog potpisa s tri pandže u svjetlima Full LED (serija na GT line). Jedna se linija proteže prednjim odbojnikom koji u sredini ima masku s jednom rešetkom. Ta se maska savršeno uklapa te u sredini ima logotip lava marke Peugeot. Na prednjem dijelu poklopca motora stoji znak 208.

Poput Peugeot 3008/5008/508, stražnji dio novog Peugeot 208 krasi crna letvica koja se proteže cijelom širinom vrata prtljažnika i povezuje svjetla u tri linije (koja se pale danju i noću). Dizajn je precizan, a linije zategnute. Stražnji difuzor dostupan je u lakiranoj crnoj izvedbi i, ovisno o motoru, može biti opremljen kromiranim ispušnim cijevima.
Uz standardne boje karoserije i krov boje Black Diamond, novi Peugeot 208 ima paletu boja koja savršeno odražava njegov živahan i vitalan duh:

  • metalizirana žuta boja Faro,
  • troslojna plava boja Vertigo,
  • crvena boja Elixir s perla efektom: taj postupak povećava dubinu i jačinu nijanse. Silueta je savršeno istaknuta, a odsjaji su izraženi.

Pogled: informacije su lako vidljive, prikladno se nalaze u vozačevu vidnom polju. Ovisno o razini opreme, instrumentna ploča PEUGEOT i-Cockpit® 3D prikazuje informacije na dvije razine. Na digitalnoj slici visoke razlučivosti informacije se prikazuju poput holograma.

Ti su podaci dinamični, približavaju se oku ovisno o njihovu stupnju važnosti ili hitnosti, što odziv čini boljim za pola sekunde. U srednjem dijelu, iznad prekidača, dostupan je dodirni zaslon od 5“, 7“ ili 10’’ ovisno o razini opreme ili odabranim opcijama.

Ruke: materijali su ugodni na dodir, zazori su neznatni, komande na zaslonu ili pri upravljaču prikladno su smještene. Od razine opreme Active, armaturna ploča presvučena je pjenastim materijalnom, a na njezinu se središnjem dijelu nalazi ukras od karbonskih vlakana. Kompaktni upravljač izrađen je po uzoru na više segmente. Ručica automatskog mjenjača EAT8 Shift and Park by wire intuitivna je i ergonomična. Komande na upravljaču omogućuju da se ručno pravodobno promijene stupnjevi prijenosa a da se pritom ne izgubi automatska funkcija.

Tijelo: kabina je kokpit u koji se putnici mogu ugodno smjestiti. Prednja sjedala iznimno su udobna i pružaju savršenu podršku.

Posebna je pažnja pridana obujmu i razmještaju pretinaca u novom Peugeot 208. Uz pretinac u vratima i pretinac za rukavice, još su tri pretinca dostupna u osi vozila (ovisno o izvedbi):

  • veliki pretinac ispod naslona za ruke između prednjih sjedala.
  • prostor za odlaganje koji je lako dostupan ispred ručice mjenjača,
  • domišljati pretinac na središnjoj konzoli koji se može sakriti i koji omogućuje da se indukcijskim punjačem diskretno napuni pametni telefon. Stražnja strana poklopca izrađena je tako da se pametni telefon može ondje staviti otvorene maske.

Novi PEUGEOT 208: uspon u gami na mudar način

Novi Peugeot 208 u ponudi je s četiri razine: Like, Active, Allure i GT Line.

Prvoklasna razina opremljenosti GT Line opremljen je razlikovnim stilskim značajkama:

  • svjetla Full LED sa svjetlosnim potpisom s tri linije,
  • obloge blatobrana i crno lakirani obrubi stakala,
  • polirani aluminijski naplatci od 17’’,
  • kabina s pažljivo uređenim detaljima: crne stropne obloge, prošivene bojom Adamite, odabir između osam boja za ambijentalno osvjetljenje, aluminijske papučice.

TEHNOLOGIJE NOVE GENERACIJE

Novi PEUGEOT 208: iznimno siguran

Uz novi sustav Drive Assist, novi Peugeot 208 otvara put poluautomatskoj vožnji uz opremu za pomoć u vožnji najnovije generacije, najbolju u njegovom segmentu:

  • adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go koji dolazi s automatskim mjenjačem EAT8 uz prilagodljivo održavanje udaljenosti između vozila. U koloni, ponovno je pokretanje vozila automatsko ako je stajanje trajalo kraće od 3 sekunde. U protivnom, obično pritiskanje papučice gasa ili vrha komande pri upravljaču ponovno aktivira funkciju. Funkcija je dostupna već pri brzini od 0 km/h. S funkcijom kočenja do 30 km/h dostupnom uz ručni mjenjač, nakon kočenja koje dovodi do usporavanja ispod 30 km/h, regulator prestaje raditi, vozač mora preuzeti kontrolu, pritisnuti papučicu spojke i kočiti sve dok se vozilo ne zaustavi.
  • sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, u kojem vozač odabire putanju u voznom traku (povezan s ACC Stop & Go),
  • sustav Full Park Assist uz perimetrijsku funkciju Flankguard (dolazi uz automatski mjenjač EAT8). Sustav automatski upravlja smjerom, ubrzavanjem i kočenjem kako bi se ušlo u parkirno mjesto ili izašlo iz njega,
  • automatsko kočenje u nuždi posljednje generacije (otkriva pješake i bicikliste, danju i noću, između brzine od 5 km/h do 140 km/h) i upozorenje na opasnost od sudara,
  • upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (ili strane ceste) s ispravljanjem putanje već pri brzini od 65 km/h,
  • sustav praćenja pozornosti, kako bi se otkrilo koliko je vozač pozoran tijekom dugačkih vožnji i pri brzinama većim od 65 km/h i to analizama mikropokreta upravljača,
  • automatsko upravljanje dugim svjetlima,
  • prošireno prepoznavanje prometnih znakova (ograničenje brzine, stop, zabranjen smjer),
  • aktivni sustav za nadzor mrtvog kuta (uz ispravak putanje). Ta funkcija dostupna je od brzine od 12 km/h.
  • električna parkirna kočnica.

Novi Peugeot 208 na hrvatskom tržištu će biti u prodaji od prosinca ove godine, kada će kupcima ovog modela Marke Peugeot biti omogućene probne vožnje. Nešto kasnije, u proljeće 2020. na tržište stiže i novi Peugeot e-208. Lansiran u listopadu ove godine u najvećim europskim zemljama, 15 % narudžbi se odnosi na ovaj model.

 
w Povratak na vrh