Prateći potrebe tržišta i trendove,  Auto Hrvatska je krajem 2014. godine otvorila novi Bosch Diesel Centar u Hrvatskom Leskovcu, jedan od najopremljenijih i najsuvremenijih centara u regiji.

Usluge Bosch Diesel Centra uključuju:

  • dijagnostiku, testiranje, specijalne alate i softvere
  • popravak dizel komponenti suvremenih dizelskih sustava
  • reparaciju injektora i pumpe za ubrizgavanje
  • održavanje dizel sustava sukladno uputama i specifikacijama proizvođača,
  • ispitivanje i popravak Common-Rail injektora i sustava
  • širok asortiman zalihe rezervnih dijelova na skladištu
  • jamstvo na dijelove i ugradnju.

Kontaktirajte nas.

Kako do nas?

Saznajte više o reparaciji visokotlačnih pumpi i injektora.

Popravak, odnosno reparature komponenti su izvedene korištenjem originalnih rezervnih dijelova, a reparirani injektori su uvedeni u BQS (Bosch Quality Scan), sustav za praćenje kvalitete osmišljen i nadziran od strane proizvođača koji  kupcu omogućuje  i uvid u razne detalje izvedenog popravka.

Bosch Diesel Centar prodaje reparirane injektore koji su uvedeni u globalni Bosch sustav kvalitete naziva Bosch Quality Scan. Sustav kvalitete Bosch Quality Scan uspostavljen je s ciljem  osiguravanja transparentnosti i kvalitete popravka, te kupcu kao dokaz kvalitete popravka koji je izveden u skladu s Bosch specifikacijama i pravilima. Tim dokazom kvalitete kupcu se jamči da je prilikom reparature injektora korištena certificirana ispitna oprema, da je reparatura izvedena prema definiranoj tehnologiji od strane proizvođača te da su ugrađeni originalni rezervni dijelovi.

Navedeni sustav kvalitete podrazumijeva dodjelu posebne identifikacijske oznake popravka (naljepnica u slučaju injektora osobnih vozila, a spojnice ako se radi o gospodarskim vozilima). Identifikacijskim oznakama je reparatura jednoznačno određena i vezana za injektor. Kupcu se omogućuje da samostalno provjeri kvalitetu popravka unosom identifikacijskog broja popravka u on-line bazi podataka koja je dostupna besplatnim Quality Scan aplikacijama u trgovinama Apple Store ili Google Play Store, odnosno na internetskoj stranici Quality Scan, a ovlaštenim radionicama i proizvođaču detaljni uvid u rezultate ispitivanja nakon reparature te popis svih ugrađenih dijelova.

Visokotlačna Bosch pumpa za ubrizgavanje goriva jedna je od ključnih komponenti za rad dizel motora. Zadaća je Bosch pumpe osigurati uvijek dovoljnu količinu stlačenog goriva u svim pogonskim uvjetima i to tijekom cjelokupnog eksploatacijskog vijeka vozila. To obuhvaća i brzo podizanje tlaka u rail-u kako bi se omogućilo brzo i lako pokretanje motora. Visokotlačna C-R Bosch pumpa osigurava potreban tlak u spremniku visokog tlaka (rail-u), neovisno o ubrizgavanju, zbog čega u usporedbi sa klasičnim sustavima ubrizgavanja gorivo nije potrebno tlačiti prilikom samog procesa ubrizgavanja. Tijekom eksploatacije vozila dolazi do trošenja dijelova Bosch pumpi. Razlozi za to su normalno trošenje, ali  može doći i do ubrzanog trošenja  zbog utjecaja  lošeg goriva ili nedovoljne filtracije. U common-rail Bosch pumpama prisutno je istovremeno više mehanizama trošenja te je tako moguće pronaći adhezijsko, erozijsko i kavitacijsko trošenje, a moguća je i pojava korozijskih mehanizama potaknutih prisustvom vode u gorivu.

Pritom dolazi do trošenja elemenata Bosch pumpi, često i njihovog ribanja, istrošenja visokotlačnih ventila, propuštanja prstenastih brtvi na pogonskom vratilu i posljedično propuštanje goriva i/ili ulja. Posljedično, javlja se niz problema koji se manifestiraju u nemogućnosti postizanja potrebnog tlaka u sustavu, ili potrebne količine goriva, ili već prije spomenutog propuštanja goriva i/ili ulja. U takvim slučajevima dolazi i do nepoželjnog utjecaja na rad motora. Opisane probleme moguće je otkloniti reparacijom u specijaliziranoj i ovlaštenoj radionici. U nastavku je ukratko opisan uobičajeni postupak reparacije C-R Bosch pumpe.

Zbog neizbježnog trošenja komponenti sustava ubrizgavanja dizel goriva (common rail injektora i pumpe) na osobnim i gospodarskim vozilima, dolazi do pojave kvarova koji mogu biti manjeg ili većeg opsega, te se mogu nalaziti izolirani unutar jedne komponente i/ili sustava ubrizgavanja, ili se čak proširiti i biti odgovorni za havariju motora.

Obzirom na neminovnost pojave kvara, ideja preventivne reparature C-R injektora i Bosch pumpi vlasnicima vozila i voditeljima voznih parkova može postati interesantna zbog niza prednosti: 

  • Veća razina pouzdanosti sustava ubrizgavanja odnosno rada motora te veća ukupna iskoristivost vozila,
  • Smanjenje potrošnje goriva te s time povezanih troškova,
  • Povećana trajnost DPF filtera, odnosno cjelokupnog  ispušnog sustava (odgoda troška zamjene),
  • Smanjenje emisije štetnih ispušnih plinova što je od velikog značenja ekološki osviještenim tvrtkama i pojedincima,
  • Iskorištavanje planiranog termina za održavanje vozila u kojemu je moguće istovremeno odraditi i reparature komponenata dizel sustava.

Kako do nas?

 
w Povratak na vrh