Povratak na izdvojene pogodnosti

Usluge Bosch Diesel Centra uključuju:

  • dijagnostiku, testiranje, specijalne alate i softvere
  • popravak dizel komponenti suvremenih dizelskih sustava
  • reparaciju injektora i pumpe za ubrizgavanje
  • održavanje dizel sustava sukladno uputama i specifikacijama proizvođača,
  • ispitivanje i popravak Common-Rail injektora i sustava
  • širok asortiman zalihe rezervnih dijelova na skladištu
  • jamstvo na dijelove i ugradnju.

Kontaktirajte nas.

Kako do nas?

   

Uz opremanje potpuno nove izdvojene radionice za usluge servisa i održavanja najsuvremenijih dizelskih sustava, servisni djelatnici Auto Hrvatske educirani su kako bi dodatno nadogradili dosadašnje bogato iskustvo u radu sa sofisticiranom opremom i softverima za održavanje i popravak gospodarskih vozila MAN, Neoplan, Mercedes, Iveco, Volkswagen i drugih marki.

Uz najmoderniju ispitnu opremu, specijalne alate i prateće sustave te stručni školovani kadar, svi se procesi odvijaju prema najvišim tehnološkim Bosch standardima. Tu je i tzv. čista soba (clean room) u kojoj se u strogo kontroliranim uvjetima obnavljaju injektori, a da bi se takvi uvjeti omogućili koristi se najmodernija oprema i poštuju se strogo definirane procedure rada propisane od strane proizvođača. U sklopu centra nalazi se i skladište originalnih rezervnih dijelova za Bosch sustave, koje će služiti za rad servisa te za daljnju prodaju.
Složenost sustava ubrizgavanja diesel goriva je visoko specijaliziran posao, upravo zbog toga je temeljna značajka koncepta BDC-a pronalaženje i otklanjanje kvarova na specijalnim test stolovima (Bosch EPS) koje posjeduje Bosch Diesel Centar Hrvatski Leskovac. Obrazovanje Diesel specijalista i njihova opremljenost u skladu s novim modernim tehnologijama dio je naše primarne zadaće koju svakodnevno provodimo da bismo imali zadovoljne kupce i vozače.

   

Od proizvodnje prvog dizelskog kamiona 1924. te prvog dizelskog automobila 1936. godine, Bosch je povezan s dizelskom tehnologijom. Kao svjetski lider u području
sustava za ubrizgavanje goriva, Bosch Diesel standard danas je najviša razina stručnosti za ispitivanje i popravak injektora dizelskog goriva, kao i za dijagnostiku i servis za vozila s dizelskim motorom. Zbog izvrsnih performansi i ekonomičnosti elektronski kontroliranih dizelskih sustava, “dizelaši” su popularniji nego ikad. Uz razvoj sofisticiranih sustava, paralelno se razvija i dijagnostička oprema koja omogućava da se zamjenjuju samo dijelovi komponenti koji su neispravni, a ne čitave komponente ili sklopovi. U ovom poslu proizvođači vozila zahtijevaju visokotehnološke sustave, preciznost, tehnički know-how, specijalne alate i visoku razinu čistoće u radionicama. Auto Hrvatska Prodajno servisni centri s dosadašnjim dugogodišnjim servisnim iskustvom, praćenjem novih sustava, inovacija i tehnologije te redovnim teorijskim i praktičnim servisnim školovanjima u potpunosti su spremni prihvatiti bilo osobno bilo gospodarsko vozilo u novi Bosch Diesel centar.

 

 

Postupak reparacije injektora:

  1. Identifikacija komponente (visokotlačna pumpa, injektor) radi ispravnog odabira programa za ispitivanje komponente kao i pripremu rezervnih dijelova za popravak.
  2. Grubo čišćenje komponenti radi vizualnog pregleda te uočavanja mehaničkih oštećenja i mjesta propuštanja.
  3. Komponente koje nisu mehanički oštećene u nastavku se ispituju na specijalnim uređajima prema tvornički predviđenom programu ispitivanja koji se odabire prema identifikacijskoj oznaci komponente.
  4. Rezultati preliminarnog ispitivanja određuju daljnji tijek aktivnosti kao i uvid u stanje ključnih dijelova ispitivanih komponenata.
  5. Dogovor sa strankom na temelju vizualnog ispitivanja i rezultata dobivenih ispitnim uređajem.
  6. Rastavljanje komponente i pranje svih sastavnih dijelova u ultrazvučnoj kupci.
  7. Pregled stanja istrošenosti i funkcionalnosti svih sastavnih dijelova te zamjena svih dijelova ključnih za pouzdan rad nakon ponovne ugradnje.
  8. Pažljivo i precizno sastavljanje prema tvorničkim uputama proizvođača komponenata.
  9. Ispitivanje komponente s novim ugrađenim dijelovima na ispitnom uređaju te ispis novih rezultata, pri čemu je važno naglasiti da se sve komponente podešavaju na tvorničke razine preciznosti rada.
  10. Pakiranje komponenti koristeći zaštitne čepove te specijalne vrećice kojima se sprečava pojava korozijskih procesa, ključno u području dize injektora, što olakšava transport i smanjuje mogućnost teško uočljivih korozijskih pojava na ključnim mjestima komponenata koje utječu na njihovu funkcionalnost.
  11. Preuzimanje komponente od strane korisnika uz ispis rezultata ispitivanja te jamstveni list.

 

Postupak reparacije visokotlačne Common-Rail pumpe:

  1. Identifikacija visokotlačne Common-Rail pumpe radi ispravnog odabira programa za ispitivanje, kao i pripremu rezervnih dijelova za popravak.
  2. Grubo čišćenje radi vizualnog pregleda i daljnjih aktivnosti tijekom reparacije.
  3. Provedba niskotlačnih ispitivanja radi utvrđivanja stanja brtvenih prstena na pogonskom vratilu te visokotlačnih ispitivanja s ciljem provjere ispravnosti visokotlačnih ventila.
  4. Pumpa se parcijalno rastavlja kako bi se provjerilo da li je došlo do trenja pogonskog vratila, ležišta ili elemenata pumpe.
  5. U slučaju da trenje nije uočeno, pumpa se sastavlja te se provode ispitivanja na ispitnom uređaju kojim se simuliraju pogonska opterećenja.
  6. Rezultati ispitivanja određuju daljnji tijek aktivnosti u smislu opsega popravka (visokotlačni ventili, mjerna jedinica, elementi pumpe, preljevni ventil, pogonsko vratilo i ležajevi).
  7. Dogovor s kupcem/korisnikom na temelju vizualnog pregleda i rezultata ispitivanja na ispitnom uređaju i procjena troška.
  8. Rastavljanje Common-Rail pumpe i pranje svih sastavnih dijelova u ultrazvučnoj kadi.
  9. Pregled stanja istrošenosti i funkcionalnosti svih sastavnih dijelova te zamjena
  10. Pažljivo i precizno sastavljanje prema tvorničkim uputama proizvođača.
  11. Ispitivanje Common-Rail pumpe s novim ugrađenim dijelovima te ispis novih rezultata čime se arhivira izlazno stanje pumpe nakon izvršene reparacije.
  12. Pakiranje pumpe koristeći zaštitne poklopce te specijalne vrećice kojima se sprečava pojava korozijskih procesa i oštećenja tijekom transporta.
  13. Preuzimanje pumpe od strane korisnika uz ispis rezultata te jamstveni list.

 

 

Video-prilog sniman u Bosch Diesel Centru u Hrvatskom Leskovcu, vezano uz kamionski program Bosch dijelova i opreme

  

Povratak na izdvojene pogodnosti

 
w Povratak na vrh