Novi Polo dolazi po prvi puta s digitaliziranim cockpitom.

U ovom Polu budućnost prelazi u seriju

Napredni kompaktni automobil. On je jedan od najvećih među mališanima - više od 14 milijuna puta prodani Polo. Sada starta potpuno nanovo konstruirana šesta generacija.

Pretprodaja bestselera već je započela u prvim europskim državama. Uvijek serijski: četvera vrata i sustav nadzora okoline Front Assist sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom za prepoznavanje pješaka kao i multikolizijskom kočnicom. Kada se isključi oprema, novi je Polo u svim točkama postao povoljniji. Koncept i konfiguracija šestog Pola odraz su napretka u proizvodnji automobila kao i novog statusa quo klase kompaktnih automobila.

Četiri verzije opreme čine osnovu nove konfiguracije Pola: "Trendline", "Comfortline", "Highline" i "Beats" (između ostalog sa sound sustavom snage 300 W). Usto pred kraj godine izlazi i novi Polo GTI2

Dva najzastupljenija motora u trenutku uvođenja na tržište. Šestu generaciju Pola pogonit će ukupno devet učinkovitih benzinskih i dizelskih motora. U trenutku uvođenja na tržište moguće je naručiti dva trocilindrična benzinska motora s dvije najomiljenije razine snage u ovoj klasi: 1.0 MPI 55 kW / 75 KS3 i punjeni 1,0-litarski TSI snage 70 kW / 95 KS4. Svi su modeli opremljeni start-stop sustavom i modusom rekuperacije. Od snage 95 KS5 naviše načelno je moguća kombinacija s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG).

Pet daljnjih motora do kraja godine. Do kraja godine sukcesivno će se uvesti još daljnjih pet motora: tri benzinca i dva dizelaša . Što se tiče benzinaca, program pogona upotpunit će 1.0 TSI motor snage 85 / 115 KS2 i dodatno razvijeni 1.5 TSI ACT motor snage 110 kW / 150 KS2 s aktivnim menadžmentom cilindara (isključivanjem cilindara). Također do kraja godine doći će i vrhunski benzinac: 2.0 TSI motor snage 147 kW / 200 KS2 u Polu GTI.

Spektar motora kompletirat će dva učinkovita dizelaša: oba 1.6 TDI motora pružaju snagu od 59 kW / 80 KS2 i 70 kW / 95 KS2.

Ekspresivni dizajn. Šesti Polo nastao je na konstrukcijskim temeljima modularne poprečne platforme (MQB). Time su dobivene znatno dinamičnije proporcije s dugim međuosovinskim razmakom, kratkim prevjesima karoserije i sportskim omjerom glavnih dimenzija (veća dužina i širina, manja vanjska visina uz poboljšani prostor za glavu). Dizajn je postao snažniji, muževniji, karizmatičniji i ekspresivniji. Potpuno je nov.

Avangarda u interijeru. Dizajneri su i interijer dizajnirali ekspresivno i avangardistički; unutrašnji prostor bez premca, razvijen za digitalno doba. Kao prvi automobil svoje klase Polo se opcijski isporučuje s potpuno digitalnim instrumentima. Active Info Display najnovije generacije postavljen je u istoj vizualnoj osi i osi rukovanja kao i instrumenti: infotainment sustavi veličine do 8,0 inča i u top verzijama nadograđeni staklom. Digitalna sučelja za smartphone u vozilo dovode njihove aplikacije i različite online usluge. Smartphonei se ne pune samo preko utikača, već opcijski i bežično (indukcijski). Šesti je Polo i unutra postao znatno veći od svog prethodnika. Tako nudi više prostora - za pet osoba - kao i značajno povećani prtljažnik - sa 280 na 351 litara obujma.

Četiri opreme i tri paketa. Polo starta s tri linije opreme "Trendline", "Comfortline" i "Highline" kao i u posebnoj verziji "Beats". Polo Beats nudi sound sustav snage 300 W kojega su zajednički razvili Volkswagen i američka tvrtka "Beats", specijalist za zvuk. A nudi i niz drugih vrsta individualizirane opreme u vozilu. A u startnim blokovima čeka i novi Polo GTI, koji se uvodi malo kasnije. Već je i osnovna verzija "Trendline" dobro opremljena: u proširenu serijsku opremu sada između ostalog spadaju stražnja vrata, LED svjetla za dnevnu vožnju s coming home funkcijom, sustav za ograničenje brzine, multikolizijska kočnica i sustav nadzora okoline Front Assist sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustav za prepoznavanje pješaka.

Najveća moguća raznovrsnost sustava. Sve postaje još raznobojnije i individualnije zbog velikog spektra novih boja (ukupno 14 vanjskih boja laka) i dvanaest naplataka (14 do 18 cola, dijelom lakiranih u kontrastnoj boji), obloge instrumentne ploča u 8 različitih boja, dvije unutrašnje obloge i jedanaest različitih presvlaka sjedala. Spektar mogućnosti individualizacije je gotovo beskrajan. U to spadaju krovovi u boji, najveći panoramski krov u klasi, LED glavna svjetla pune veličine, LED stražnja svjetla, "R-Line" oprema i dodaci kao 300 W jaki sound sustav tvrtke Beats ili bežično punjenje smartphonea (opcijski s indukcijskom vezom s antenom). Osim toga se u novom Polo ističu i sustavi potpore koje je Volkswagen dijelom prilagodio direktno iz Golfa i Passata.

Novi je Polo prvi model na bazi nove Volkswagenove tržišne strategije: Mi budućnost pretvaramo u stvarnost.

Četiri inovacijska polja. Novi je Polo nastao pod motom: "Mi budućnost pretvaramo u stvarnost" - ideja vodilja Volkswagenove tržišne strategije. Ona definira progresivne parametre za svaki Volkswagen. Novi Polo prvi je model koji je nastao i uvodi se na bazi ove strategije. Pritom su timovi za razvoj i dizajn novog Pola slijedili četiri inovacijska polja tržišne strategije: "Automatizirana vožnja", "Intuitivno korištenje", "Povezanost" i "Pametna održivost". 

Kontaktirajte naše prodajno-servisne centre u Karlovcu ili u Zadru .

 
w Povratak na vrh