Super sportska guma novog sastava, tehnologije gazne površine i strukture.

Značajna poboljšanja u upravljanju na suhom, preciznosti promjene smjera te prikladnosti za vožnju visokim brzinama.

Continentalova nova guma SportContact 6 je super sportska guma u segmentu guma visokih performansa, koja jasno pruža bolje upravljanje, precizniju promjenu smjera te je prikladnija za visoke brzine od prethodnog modela. Kako bi se sva ta poboljšanja dovela na cestu, uz uzlet performansa sve do 14% u nekim slučajevima, tehničari u Hanoveru su “ponovo izumili” kemijski sastav gazne površine, njenu konstrukciju i njenu strukturu. Od sada će ta guma biti na raspolaganju u 41 veličini za naplatke promjera od 19 do 23 inča.

Sastojak za snažno prianjanje, “Black Chili”, osigurava optimalnu interakciju sa cestom

Kako bi se još više podigle performanse nove gume SportContact 6, kemičari u Continentalu, stručnjaci za gume, dodatno su razvili sastav gaznog sloja pod nazivom “Black Chili”. Kod nove gume SportContact 6 dva čimbenika omogućavaju optimalnu adheziju, čak i kad ju se vozi do njenih krajnjih granica: gumeni sastojak je dizajniran tako da se isprepliće s neravninama ceste. Istovremeno privremene veze atoma između smjese gume i površine ceste omogućavaju visoki stupanj adhezije, djelujući pritom poput malih usisnih jastučića nanoskopske veličine. Oba ta faktora dovode do najveće moguće adhezije u svim smjerovima – za vrijeme kočenja, skretanja i ubrzavanja, te na mokroj i na suhoj cesti.

Konstrukcija gazne površine: Potporni blokovi omogućavaju savršeno upravljanje

Kako bi se postiglo izuzetno precizno upravljanje i performanse brze promjene smjera, Continentalovi konstruktori guma koriste novu tehnologiju vektoriranja sila, radi postizanja optimalnog prijenosa sila. Ta tehnologija koristi razne elemente gazne površine s unutarnje, vanjske i središnje strane gume. Zavisno o veličini gume, tri ili četiri središnja rebra te unutarnje rame gume omogućavaju najveći mogući poprečni prijenos sila, što vidljivo poboljšava direktni prijenos upravljačkih komandi na asfalt. S obzirom da je vanjski

dio gume izložen snažnijim silama nego unutarnji dio za vrijeme skretanja, stranice rebara su konstruirane asimetrično. To povećava stabilnost rebara i omogućava prijenos većih sila. Kad su radili na vanjskom ramenu, konstruktori guma su objedinili različite blok-elemente kako bi stvorili jednu veću jedinicu. Veliki blokovi u gaznoj površini s vanjske strane povezani su s isprepletenim elementima u drugom redu blokova. To blokovima daje mogućnost da podupiru jedni druge tijekom brzog skretanja te da pružaju optimalni prijenos poprečnih sila.

Novi materijal za ojačanje, Aralon 350, pruža najveću moguću sigurnost kod brzina do 350 km/h

Continentalova nova guma SportContact 6 odobrena je za brzine do 350 km/h. To znači da ona ne samo da treba pružiti savršene performanse kočenja, upravljanja i stabilnosti zadržavanja smjera , već njena struktura također mora biti prilagođena tim ekstremnim brzinama te s njima povezanim centrifugalnim silama koje djeluju na gumu. Kako bi se to postiglo, inženjeri tvrtke Continental iznjedrili su jednu inovativnu strukturu koja kontrolira te ogromne sile koje djeluju na gumu, pri čemu se osigurava najveća moguća sigurnost vožnje. Ovdje oni koriste inovativni materijal koji je razvijen specijalno za gumu SportContact 6, pod nazivom “Aralon 350”. To je sintetičko vlakno u kojem su dvije niti konca izrađenog od snažnog aramida, čvrsto isprepletenae s fleksibilnom najlonskom niti. Kad se ugrađuje u gumu, to vlakno se stavlja ispod gaznog sloja kao bešavni gornji sloj. Ta složena struktura ponaša se kao dodatni čelični remen i pruža kontrolirano, sigurno ponašanje konture gume čak i kod brzina do 350 km/h.

Pregled učinkovitosti: Napredak u razvoju i do 14%

Svojom novom gumom SportContact 6 Continental je još jednom postigao značajan napredak u usporedbi sa svojim već vrlo dobrim prethodnikom, modelom ContiSportContact 5 P. Preciznost promjene smjera povećana je za 14%, dok je upravljanje na suhoj cesti bolje za 11%. Pri vožnji na trkaćoj stazi razina prianjanja je povećana za 4%, a sveukupne karakteristike gume SportContact 6 prianjanja na mokro su 2% iznad ionako visoke razine prethodnog modela. Osim toga, životni vijek i udobnost dobili su uzlet od 7%

 
w Povratak na vrh