Servis u Hrvatskom Leskovcu opremljen je svim potrebnim alatima za popravak  i podešavanje Voith retardera i mjenjača, a serviseri su prošli sva potrebna školovanja od strane zastupnika. Popravak se može naručiti na svim lokacijama Auto Hrvatske i dostaviti na ugradnju lokalnom servisnom centru.

Kad se kamioni i autobusi zaustavljaju, uz pomoć Voith retardera čak 90% kočionih radnji može se pouzdano i sigurno izvršiti bez trošenja kočnica. A kočnica je uvijek spremna u slučaju da situacija postane opasna. Prednosti su brojne: veća udobnost vozača, smanjeno trošenje kočnica, manji servisni intervali za kočioni sustav i veće prosječne brzine, a i okoliš ima koristi od manjih emisija kočione prašine.

Retarder, usporivač ili trajna kočnica konstruiran je za usporavanje teških gospodarskih vozila ili održavanje stabilne brzine na nizbrdici koji pomaže da vozilo ne "bježi". Retarder ne može u potpunosti zaustaviti vozilo jer se njegova učinkovitost smanjuje dok se smanjuje brzina vozila. Obično se koristi kao dodatna pomoć za usporavanje, a konačno kočenje obavlja konvencionalni sustav kočionog trenja. Budući da se kočnice manje troše njihov se vijek trajanja produžava, kao i servisni intervali.  

Voith je već opremio više od 300.000 gradskih autobusa u svijetu s automatskim mjenjačima DIWA. Posebno razvijeni za autobuse za javni prijevoz, ovi prijenosni sustavi neophodni su za ekonomičan rad. Dokazani način razdiobe snage DIWA omogućava neprekidno pokretanje i kočenje u rasponu brzina, dok drugi prijenosni sustavi zahtijevaju dvije do tri promjene stupnja prijenosa. To znači do 50% manje mijenjanja brzina, veća udobnost u vožnji - i znatno manji trošak u pogonu. 

 Za više informacija kontaktirajte najbliži Auto Hrvatska Prodajno servisni centar na 8 lokacija u Hrvatskoj

 
w Povratak na vrh