Načini plaćanja

U Auto Hrvatska web trgovini kupci mogu kupiti gume i odabrati uslugu montaže po posebnim uvjetima iskazanim u web trgovini.
Plaćanje robe i usluga prema uvjetima iz web trgovine obavlja se putem WSPay™ usluge za online plaćanje. U ovom trenutku putem WSpay™ usluge moguće je vršiti plaćanje sljedećim KREDITNIM i DEBITNIM karticama:
- American Express - jednokratno i na rate
- Mastercard® - jednokratno (sve banke) i na rate (rate samo za Mastercard® Zagrebačke banke)
- Visa - jednokratno (sve banke) i na rate (rate samo za Visa Zagrebačke banke te Visa Inspire Privredne banke Zagreb)
- Diners Club International - jednokratno i na rate
- Maestro® – jednokratno (sve banke) i na rate (rate samo za Maestro Privredne banke Zagreb)


Uvjeti korištenja

Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, preporučene cijene uključujući PDV i trošarinu.
U rijetkim slučajevima postoji mogućnost da cijene nisu aktualne.
Molimo kontaktirajte Vašeg trgovca za detaljnu kalkulaciju cijene. Zadržavamo pravo promjena usluga i cijena.
Navedene cijene iz web trgovine se ne mogu kombinirati sa drugim akcijama.

Podaci o prodajnom mjestu

Naziv:AUTO HRVATSKA AUTODIJELOVI d.o.o.
Sjedište: Radnička cesta 182, 10 000 ZAGREB
MBS: 080818004, Trgovački sud u Zagrebu
OIB: 90648816850
Temeljni kapital: 11.000.000,00 kn u cijelosti uplaćen
IBAN: HR9223600001102313019 kod Zagrebačke banke d.d. Zagreb
SWIFT: ZABAHR2X
Direktor društva: Zvonko Bajcer
Telefon: 01/6167-728
E-mail: ah-autodijelovi@autohrvatska.hr

Potrošačke pritužbe

U slučaju pritužbe, molimo obratiti se putem telefona na broj 01/6167 – 692 i/ili putem elektronske pošte na adresu webprodaja@autohrvatska.hr. Ovlašteni ste podnijeti pisani prigovor u poslovnim prostorijama prodavatelja (Radnička cesta 182, Zagreb), putem pošte na navedenu adresu ili putem elektroničke pošte na adresu: webprodaja@autohrvatska.hr . Obvezujemo se potvrditi primitak pisanog prigovora te Vam odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

Odgovornost za materijalne i pravne nedostatke robe

Kupac svoja prava može ostvarivati na temelju odgovornosti za materijalne i pravne nedostatke stvari, sukladno važećim propisima.

Pravo na jednostrani raskid ugovora, uvjeti, rokovi i postupci izvršavanja

O pravu i informacijama vezano na jednostrani raskid ugovora više u obrascu za jednostrani raskid. U slučaju jednostranog raskida, molimo koristiti navedeni obrazac.

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.

Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka

Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSpay™ sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

Kontaktirajte nas za dodatne informacije

AH Servis Karlovac

  • Zagrebačka ul. 15F
  • 47000 Karlovac
  • tel. +385 (0)47 658 032
  • ka.servis@autohrvatska.hr
  • qPON – PET 07:00 - 17:00 sati
  • SUBOTA 08:00 - 13:00 sati
Pogledajte sve kontakte m

AH Servis Zadar

  • Ulica Franka Lisice 85
  • 23000 Zadar
  • tel. AH Servis Zadar
  • zd.servis@autohrvatska.hr
  • qPON – PET 07:00 - 18:00 sati
  • SUBOTA 08:00 - 13:00 sati
Pogledajte sve kontakte m

Centar Osijek

Pogledajte sve kontakte m
w Povratak na vrh