Već šestu godinu Shell je prvi svjetski globalni dobavljač maziva sa 13,4% tržišnog udjela po volumenu. Jedan od vodećih svjetskih brandova se prvi puta pojavljuje davne 1891. godine, a danas je na 12. mjestu najpoznatijih svjetskih brandova te vrijedi više od 29 milijardi dolara. Shell brand je rasprostranjen je u više od 140 zemalja.

GLOBALNI DOSEG
Shellova globalna prisutnost s ciljem zadovoljavanja potreba najvećih međunarodnih kupaca u kombinaciji s domaćim snagama, sposobnostima i stručnosti je jedan od razloga zbog kojeg je Shell broj 1 u svijetu u mazivima. Uz to, međunarodna rasprostranjenost proizvodnih pogona ulja i masti, distribucijskih  i istraživačko – razvojnih centara omogućuje servis kupcima u oko 100 zemalja.

TEHNOLOGIJA  &  INOVACIJE
Ulaganje u istraživanje i razvoj, vrhunski svjetski stručnjaci, napredni i inovativni proizvodi omogućuju odabir Shella kao tehničkog partnera. U vodećim istraživačkim centrima za maziva u SAD-u, Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Japanu, vrhunski svjetski znanstvenici su fokusirani na razvoj proizvoda i usluga koje pružaju maksimalnu zaštitu i efikasnost

PARTNERSKI ODNOS 
Uz sve navedeno, Shell gradi kvalitetni odnos s kupcima i distributerima, a njegova pouzdanost i učinkovitost ga čini preferiranim partnerom.

 
w Povratak na vrh