Povratak na izdvojene pogodnosti

 

Auto Hrvatska PSC nudi uslugu repa racije turbopunjača iz programa osobnih i gospodarskih vozila, brodskog i industrijskog programa.  

Reparacija turbine može se naručiti u svim centrima poslovne grupe Auto Hrvatska ovlaštenima za održavanje osobnih i gospodarskih vozila pojedinih marki, kao i drugim ovlaštenim i neovlaštenim radionicama. Jamstvo na reparirane turbopunjače je 12 mjeseci ukoliko se ugrade u ovlaštenim radionicama proizvođača vozila ili sukladno uvjetima u Jamstvenom listu, o kojima se stranke mogu informirati na svim našim lokacijama.
U roku do najviše 48 sati od prijave i detekcije kvara, reparirani turbopunjač može se dostaviti na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj i ugraditi u servisnom centru.

Reparacija
Reparacijom turbopunjača može se uštedjeti 40-70% u odnosu na novi. Ujedno doprinosi zaštiti okoliša i globalnom održivom razvoju. Reparacija turbopunjača u organizaciji Auto Hrvatske obavlja se u posebnom pogonu Auto Hrvatske PSC Zadar. U roku 48 sati od prijave odn. detekcije kvara može se dostaviti na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj i ugraditi u servisu. U Zagrebu i Zadru spreman je izbor gotovih repariranih turbina spremnih za isporuku odmah.

Velik izbor i brza isporuka
Osim repariranih, u ponudi su novi turbopunjači renomiranog proizvođača Mahle, te ponuda ostalih proizvođača iz prve ugradnje (Garrett, Mitsubishi, BorgWarner, Schwitzer, IHI i Holset). Na centralnom skladištu nalazi se velik izbor turbopunjača za osobna i gospodarska vozila, dok je za turbopunjače kojih trenutno nema na lageru mogući rok isporuke 1-3 dana. Za svaki turbopunjač na raspolaganju je odgovarajući set za ugradnju.

Održavanje i ugradnja u servisu
Stručni servisni timovi u Auto Hrvatskoj educirani su za održavanje, ugradnju i zamjenu turbopunjača i pripadnih servisnih setova pomoću specijalnih alata za popravke kamiona i autobusa raznih proizvođača, kao i za osobna vozila.

Jamstvo
Jamstvo na sve nove turbopunjače je 24 mjeseca. Jamstvo na reparirane turbopunjače je 12 mjeseci, ukoliko se ugradi u ovlaštenoj radionici proizvođača vozila ili sukladno
uvjetima u Jamstvenom listu (dostupan u svim centrima).

POSTUPAK REPARACIJE TURBOPUNJAČA:
Obzirom na kompleksnost sustava turbopunjenja, važno je osigurati uvjete za sigurnu zamjenu turbopunjača uz stručno i pažljivo rukovanje svim povezanim dijelovima.

Prije ugradnje turbopunjača obavezno je:
• zamijeniti ulje u motoru
• zamijeniti filtere za ulje i zrak
• prekontrolirati cijevi za dovod i odvod ulja
• prekontrolirati cijevi za usis zraka i cijevi za ispuh zraka
• zamijeniti garnituru brtvila (brtvila ne lijepiti ni mazati)
• očistiti katalizator/dpf filter čestica, bez oštećenja
• ukloniti ostatke iz cijevi/ugradbenih dijelova
• odspojiti paljenje/ubrizgavanje goriva, motor pokrenuti elektropokretačem sve do stvaranja tlaka ulja

Ovisno o stupnju oštećenja pojedinih dijelova, oštećeni dijelovi se zamjenjuju novima. U slučaju oštećenja kućišta mijenja se čitavo „srce“ odnosno cartridge. U situacijama kad je kućište neoštećeno, isto se pjeskari uz zamjenu seta za reparaciju i osovine, a po potrebi i kompresorskog kola. Preporuka je izmjena osovine prilikom svake reparature, jer je ona najviše izložena dinamičkim opterećenjima i djelovanju visokih temperatura.

Novi dijelovi se moraju balansirati prema originalnim tvorničkim parametrima tolerancije. Razlog je u velikom broju okretaja koje postiže turbopunjač i koji se kreće od 180.000 – 200.000 o/min te visokim temperaturama, gdje i najmanja pogreška i disbalans mogu napraviti nesagledivu štetu.

Postupak balansiranja u četiri koraka:
• Balansiranje osovine turbopunjača na specijalnom stroju za balansiranje
• Balansiranje i sastavljanje drugog kraja osovine, tzv. kompresorskog kola
• Balansiranje cijele turbo-grupe - nakon balansiranja kompletne osovine sklapaju se dijelovi turbo-grupe i provodi se završno balansiranje, kao i provjera propuštanja ulja. Ovo balansiranje također se provodi na specijalnom stroju gdje je maksimalan broj okretaja 200.000 o/min.
• Ispis rezultata ispitivanja se predaje kupcu uz račun, a ujedno je i trajno pohranjen u računalu
Tako ispitana turbo-grupa se sklapa, te se provodi završno provjeravanje i podešavanje ukupnog hoda i rada aktuatora.
Reparirani turbopunjač se pakira i označava, te šalje u skladište gdje čeka preuzimanje kupca ili se šalje na adresu kupca.

 

 

Povratak na izdvojene pogodnosti

 
w Povratak na vrh